Innowacja w outsourcingu MCE.
MCED to metoda ciesząca się coraz większa popularnością, zdobywająca coraz większą liczbę zwolenników w pionie top management największych organizacji. Metoda ta wspiera najczęściej działy sprzedaży, marketingu, hr i pr w obszarach online oraz offline, wykorzystując narzędzia:
|
Spotkania zarządu, menadżerów, osób decyzyjnych. Szkolenia i meetingi grup eksperckich.
Spotkania mające na celu przyśpieszenie procesu decyzyjnego czy ułatwienie podjęcia decyzji.
Spotkania służące przekazaniu wiedzy eksperckiej.
Intensywnie stosowane w projektach rozwojów zasobów wewnętrznych. |
|
|
Konferencje, kongresy, konwencje.
Wydarzenia obejmujące specjalistyczną wiedzę, służące do budowania nowych kanałów komunikacji oraz dystrybucji.
Wykłady, panele dyskusyjne, warsztaty, hakatony.
Stanowią skuteczne narzędzie pozyskiwania wartościowych kontaktów. |
|
|
Wszelkiego rodzaju imprezy, wystawy, gale, wydarzenia, mające na celu budowanie świadomości marki/produktu/usługi, jak i uatrakcyjnienie ich wizerunku.
Budują relację oraz zwiększają zasięg.
Stanowią narzędzia wprowadzania nowych produktów/usług na rynek lub na nowe rynki. |
|
|
Kluczowa innowacja modelu MCED.
Oznacza projektowanie rozwiązań w odpowiedzi na konkretne potrzeby organizacji. Pozwala projektować rozwiązania w kontekście celów poszczególnych działów/departamentów z uwzględnieniem kluczowych celów organizacji.
Integracja oraz synergia poszczególnych działań daje wymierne, mierzalne efekty. |
|
Projektowanie procesów rozwoju i komunikacji biznesowej wykorzystujących zestaw narzędzi MCED to zupełnie nowatorskie wykorzystanie znanych formatów w nowych obszarach (m.in.: pozyskiwanie klientów, komunikacja z nie-klientami, aktywizacja klientów, rekrutacja talentów itp.). Korzystając z naszego bogatego doświadczenia, najświeższej wiedzy oraz zaplecza globalnych kontaktów – nasi klienci zdobywają a często wręcz tworzą nowe rynki.
Zobacz jak działa MCED w praktyce, dołącz do nas na LinkedIn: